ÇEVRİMİÇİ SUNUM KURALLARI (ZOOM ÜZERİNDEN KATILIM İÇİN)
Değerli katılımcımız, lütfen aşağıdaki bilgilendirme metnini dikkatlice okuyunuz.
- Oturum başlamadan 15 dakika önce sisteme giriş yapılır.
- Sisteme giriş yapıldığında doğrudan dijital kayıt masası ve bekleme salonuna katılmış olunur.
- Buradan teknik ekibin desteği ile sunum salonuna geçebilmesi için katılımcıya davetiye gönderilir. Davetiyedeki JOIN butonuna tıklanıldığında sunum yapılacak salona geçilmiş olunur.
- Zoom’da isim belirlerken katılımcı isminin önüne hangi salonda sunum yapılacağını belirtmelidir. (Örneğin isim Onur KARA ise ve 2 nolu salonda sunum yapılacak ise zoomdaki isim H2-Onur KARA şeklinde olmalıdır.)
- Sunumlar 10-12 dakika ile sınırlıdır. Bu sebeple sunumlarda salt kitabi-teorik bilgiler vermekten kaçınılarak çalışmanın amacı, bulgular ve sonuç kısmına odaklanılması önerilir.
- Sunum kaçıncı sırada olursa olsun katılımcının oturumun başından sonuna kadar, kamera açık bir şekilde salonda bulunması zorunludur. (Ancak istisnai durumlarda kısa süreli olarak kamera kapatılabilinir). Sunumların dinlenmesi esnasında ses karışıklığı olmaması için mikrofonlar kapalı tutulmalıdır. Katılımcı dilerse kendi oturumunu kayıt altına alabilir.
- Oturumların başlatılması, soru cevap alınması ve oturuma ilişkin tüm hususlarda düzenleme kurulunu temsilen oturum başkanları tam yetkilidir.
Çok değerli çalışmalarınızla kongremize yaptığınız katkılar sebebiyle teşekkür ederiz.
Oturum Başkanlığına (Moderatör) İlişkin;
- Oturum başkanı, düzenleme kurulu adına oturumların yönetilmesi noktasında tam yetkilidir.
- Oturum başkanı dijital oturum salonuna girdikten sonra oturum başlangıç saatinde kısa bir oturum açılış konuşması yaparak oturumu başlatır.
- Oturum başkanı programdaki sunum sıralamasını uygular; oturum sırasında gerekli görülmesi halinde sıralama değiştirilebilir.
- Her bir sunum için 10-12 dakika süre ayrılmıştır. Sunum sürelerinin aşılmaması noktasında katılımcıların hassasiyet göstermesi önemlidir. Soru cevap kısmı ya her bir sunumdan sonra ya da oturumun sonunda yapabilir.
Değerli katkılarınızla iyi bir kongre geçmesini dileriz.
YÜZ YÜZE SUNUM KURALLARI
Değerli katılımcımız, lütfen aşağıdaki bilgilendirme metnini dikkatlice okuyunuz.
- Oturum başlamadan 15 dakika önce binaya giriş yapılır.
- Binaya giriş yapıldığında doğrudan kayıt masası katılımcıyı karşılayacak ve teknik ekibin desteği ile ilgili materyaller (yaka kartı, kongre programı vs.) verilip salona geçilmesi sağlanacaktır.
- Sunumlar 10-12 dakika ile sınırlıdır. Bu sebeple sunumlarda salt kitabi-teorik bilgiler vermekten kaçınılarak çalışmanın amacı, bulgular ve sonuç kısmına odaklanılması önerilir.
- Sunumunuz kaçıncı sırada olursa olsun oturumun başından sonuna kadar salonda bulunmanız gerekmektedir.
- Sunumlar – slaytlar iki dilli (aynı sayfada hem Türkçe hem İngilizce metin) olarak hazırlanmalıdır.
- Oturumların başlatılması, soru cevap alınması ve oturuma ilişkin tüm hususlarda düzenleme kurulunu temsilen oturum başkanları tam yetkilidir.
Çok değerli çalışmalarınızla kongremize yaptığınız katkılar sebebiyle teşekkür ederiz.
Oturum Başkanlığına (Moderatör) İlişkin;
- Oturum başkanı, düzenleme kurulu adına oturumların yönetilmesi noktasında tam yetkilidir.
- Oturum başkanı dijital oturum salonuna girdikten sonra oturum başlangıç saatinde kısa bir oturum açılış konuşması yaparak oturumu başlatır.
- Oturum başkanı programdaki sunum sıralamasını uygular; oturum sırasında gerekli görülmesi halinde sıralama değiştirilebilir.
- Her bir sunum için 10-12 dakika süre ayrılmıştır. Sunum sürelerinin aşılmaması noktasında katılımcıların hassasiyet göstermesi önemlidir. Soru cevap kısmı ya her bir sunumdan sonra ya da oturumun sonunda yapabilir.
Değerli katkılarınızla iyi bir kongre geçmesini dileriz.